• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!

Παρόλο ότι έχουμε συνδέσει τη σαλάτα με την υγιεινή διατροφή, είναι πολύ εύκολο να πέσουμε σε «θερμιδική παγίδα» αν κάνουμε το λάθος να προσθέσουμε τέτοια υλικά, που αυτόματα θα την κάνουν να παχαίνει όσο ένα χάμπουργκερ! Ποια είναι όμως τα απαγορευτικά υλικά που δυναμιτίζουν τη θερμιδική αξία της σαλάτας; Τι θα πρέπει να αποφεύγουμε και τι να προτιμάμε;

 

 

 

Υλικά που πρέπει να αποφεύγουμε:


-Dressing: Η μεγαλύτερη παγίδα της σαλάτας κρύβεται στο dressing. Oι κρεμώδεις σάλτσες με βάση την μαγιονέζα είναι θερμιδικές βόμβες.

-Το μπέικον και το τηγανιτό κοτόπουλο που έχουν πολλές θερμίδες

-Κρουτόν και κριτσίνια (πλούσια σε θερμίδες, χωρίς πολλά διατροφικά συν)

-Λάδι: Μπορεί το ελαιόλαδο να είναι υγιεινό, αλλά θέλει μέτρο! Οι γενναίες δόσεις είναι αρκετά παχυντικές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, μια κουταλιά της σούπας λάδι μας φορτώνει με 120 θερμίδες περίπου. Οπότε, προσοχή πόσο ρίχνετε.

-Προσοχή στην ποσότητα τυριών που προσθέτετε. Είναι πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες. Προτιμήστε τυριά που έχουν έντονη γεύση, ώστε να προσθέτετε μικρότερη ποσότητα, ή άπαχα(όπως το ανάλατο ανθότυρο και το cottagecheese)

-Οι ξηροί καρποί μπορεί να είναι πολύ υγιεινοί αλλά σίγουρα προσφέρουν και πολλές θερμίδες. Λίγη ποσότητα είναι αρκετή να προσλάβετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας.



Υλικά που πρέπει να προτιμάμε:

 

-Σκούρα φυλλώδη λαχανικά όπως σπανάκι, μαρούλι και ρόκα, θα πρέπει να αποτελούν τη βάση της σαλάτας μας γιατί έχουν υψηλή διατροφική αξία.


-Πάντα να θυμάστε ότι τα 2/3 της σαλάτας σας θα πρέπει να αποτελείται από λαχανικά. Μόνο το 1/3 θα πρέπει να αποτελείται από συγκεκριμένα και lightdressings.

-Aντί για κρεμώδεις sauce και μαγιονέζα, επιλέξτε ένα συνδυασμό λάδι-λεμόνι ή balsamic dressing. Προσδίδουν λιγότερες θερμίδες και λιπαρά, ενώ είναι εξίσου εύγευστα.

-Προτιμήστε να προσθέτετε φρούτα(όπως μήλο, ανανά ή ρόδι) στη σαλάτα σας αντί άλλων παχυντικών υλικών. Τα φρούτα περιέχουν βιταμίνες και φυτικές ίνες.

-Επιλέξτε ψητό ή βραστό κοτόπουλο για τη σαλάτα σας. Είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και όταν είναι σωστά μαγειρεμένο, προσδίδει λίγες θερμίδες.



Σαλάτα λοιπόν σημαίνει σωστή διατροφή. Δεν είναι κρίμα να εφοδιαστείτε αμέτρητες θερμίδες από μία λανθασμένη επιλογή υλικών; Γι’αυτό προσοχή!

 

Joomla! meta tags