• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη

Νοιώθετε ατονία και κούραση; Πιστεύετε πως ένα μικρό και «αθώο» γλυκό θα σας τονώσει και θα σας ανεβάσει τη διάθεση; Μετά τη μικρή σας «ατασθαλία» νιώθετε τύψεις για τον εθισμό σας στη ζάχαρη; Ξεπεράστε το με 10 απλά tips που θα σας βοηθήσουν στην απεξάρτηση από την «ένοχη» και βλαβερή ζάχαρη.

 

 

 

1. Το πιο σημαντικό είναι να απομακρύνετε όλα τα γλυκά από το σπίτι ή το γραφείο.

 

2. Όταν νιώσετε ότι χρειάζεστε οπωσδήποτε κάτι γλυκό, αγοράστε μόνο όσο θα φάτε. Καταναλώστε όσο λιγότερο γίνεται και πετάξτε το υπόλοιπο. Αυτό κάνει εσάς «κυρίαρχο» της ζάχαρης και όχι τη ζάχαρη «κυρίαρχο» δικό σας.

 

3. Όταν έχετε λαχτάρα για ζάχαρη, κάνετε γυμναστική. Θα εμποδίσει τη λειτουργία του μηχανισμού που σας κάνει να νοιώθετε την επιθυμία για να καταναλώσετε ζάχαρη.

 

4. Όταν θέλετε γλυκό, βάλτε το ξυπνητήρι να χτυπήσει σε δεκαπέντε λεπτά και κάντε κάτι άλλο στο μεσοδιάστημα. Συχνά, η λαχτάρα περνάει μετά από ένα τέταρτο.

 

5. Βάλτε στο γεύμα σας πατάτα γιατί βοηθάει το αμινοξύ τρυπτοφάνη να φτάσει στην κυκλοφορία του αίματος και να αυξήσει τα επίπεδα της σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Η σεροτονίνη με τη σειρά της προάγει το αίσθημα της ευφορίας, την αισιοδοξία και την ικανότητα συγκέντρωσης.

 

6. Μην ξεχνάτε πως ένα καλό πρωινό μπορεί να κρατήσει σε καλά επίπεδα το ζάχαρο του αίματος σε όλη τη διάρκεια της μέρας. Συνθέτουμε ένα πρωτεϊνούχο γεύμα που να περιέχει τυρί, ζαμπόν, αυγό ή γιαούρτι.

 

7. Με τον ίδιο τρόπο κάνουμε αλλαγές στη σύσταση και των άλλων γευμάτων ώστε να βοηθήσουμε το σώμα να μην νοιώθει απότομες λαχτάρες για γλυκό.

 

8. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στην κατανάλωση κάποιου γλυκού, επιλέξτε κάτι που να αποτελείται από σύνθετους υδατάνθρακες (όπως τα δημητριακά) και όχι από απλούς. Ο λόγος είναι ότι οι απλοί υδατάνθρακες απορροφώνται άμεσα από τον οργανισμό, αυξάνουν απότομα τα επίπεδα του σακχάρου και μόλις τελειώσει η κατανάλωση, τα ρίχνουν κατακόρυφα. Το μόνο που πετυχαίνετε έτσι είναι να κάνετε το σώμα να ζητήσει κι άλλο. Αντίθετα οι σύνθετοι έχουν πιο ήπια επίδραση στο σάκχαρο.

 

9.  Αν πρέπει οπωσδήποτε να φάτε κάτι γλυκό, επιλέξτε τουλάχιστον κάτι που να μην περιέχει ζωικά λίπη τα οποία παχαίνουν και κάνουν κακό στην καρδιά (π.χ. χαλβάς αντί για προφιτερόλ).

 

10. Τέλος, αν η ανάγκη σας για ζάχαρη έχει φτάσει στο .. απροχώρητο, επιλέξτε κάτι που να φέρνει στον οργανισμό σας χρήσιμα θρεπτικά στοιχεία, όπως το μέλι, το ταχίνι, τα μούσλι (στις μπάρες δημητριακών) και το κουάκερ.

 

 

 

 

Joomla! meta tags