• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Μεταμορφωθείτε σε «Ωραία Κοιμωμένη» με 6 απλά βήματα!

Είναι γνωστό ότι ένας καλός ύπνος συμβάλει στην καλή λειτουργία της υγείας μας και μας χαρίζει ξεκούραστη και πιο ανανεωμένη όψη το πρωί. Πώς μπορεί όμως παράλληλα να τον μετατρέψουμε σε μια ολονύχτια κούρα ομορφιάς;

 

Οι περισσότερες γυναίκες αντιμετωπίζουν ένα βαρύ εβδομαδιαίο πρόγραμμα, με αμέτρητες υποχρεώσεις και πολύ κούραση που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για να ασχοληθούν με την περιποίηση της ομορφιάς τους. Θα δούμε όμως πώς μπορούμε να συνδυάσουμε το καθημερινό μας ύπνο με μια σειρά από εβδομαδιαίες ρουτίνες περιποίησης που μπορούν να κάνουν θαύματα! Εξάλλου, κατά τη διάρκεια της νύχτας ο οργανισμός μας βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας και ανάπλασης, οπότε και αποτελεί την ιδανικότερη χρονική περίοδο που μπορούμε να δράσουμε για να τονώσουμε όλο μας το σώμα.

Οι απλές πρακτικές που ακολουθούν, μπορούν να εφαρμοστούν είτε όλες μαζί αν θέλετε να ετοιμάσετε τον εαυτό σας για μια ειδική περίσταση, είτε ξεχωριστά αν θέλετε να έχετε καθημερινή λάμψη:

1. Μαλλιά 

Διαλέξτε μια απαλή μεταξωτή μαξιλαροθήκη. Με αυτήν την επιλογή θα αποφύγετε τις ρυτίδες, ενώ η απουσία τριβής θα περιορίσει και το φριζάρισμα στα μαλλιά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μια προστατευτική μαξιλαροθήκη αν κάνετε μάσκα μαλλιών. Για τη μάσκα, υπάρχουν πολλές επιλογές: στο εμπόριο πωλούνται διάφοροι ενυδατικοί οροί και προϊόντα που δεν χρειάζονται ξέβγαλμα, ενώ μπορείτε να εφαρμόσετε σπιτικές συνταγές, οι οποίες περιλαμβάνουν απλά υλικά από την κουζίνα σας όπως αυγά, μπανάνες, μαγιονέζα, λάδι καρύδας, λεμόνια ή χυμό κρεμμυδιού. Μια απλή και εύκολη συνταγή για μάσκα είναι η εξής: κάντε μασάζ στα μαλλιά με ελαιόλαδο και έπειτα τυλίξτε τα με μια ζεστή πετσέτα για τέσσερις ώρες ή όλη τη νύχτα. Το πρωί πλύνετε με σαμπουάν τα μαλλιά και ξεπλύνετε με ξύδι και δείτε τα μαλλιά σας να λάμπουν μοναδικά! 

 

2. Πρόσωπο 

Βασικός κανόνας για μια υγιή επιδερμίδα είναι ο καθημερινός βραδινός καθαρισμός. Όσο κουρασμένες και να νιώθετε, θα πρέπει να σας γίνει συνήθεια, μαζί με το βούρτσισμα των δοντιών, να καθαρίζετε το πρόσωπό σας για να απομακρύνετε όλα τα υπολείμματα του μακιγιάζ και τους ρύπους της ημέρας. Μετά λοιπόν από τον αναγκαίο βραδινό καθαρισμό, μπορείτε να κάνετε απολέπιση με το προϊόν της προτίμησής σας ή με λίγη ζάχαρη σε ελαιόλαδο ώστε να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας. Έπειτα μπορείτε να απλώσετε την ενυδατική σας κρέμα, η οποία δρα τέλεια σε ένα πεντακάθαρο πρόσωπο. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε φυσικά υλικά, αναμίξτε το χυμό μισού λεμονιού με ένα χτυπημένο ασπράδι αυγού. Απλώστε το μίγμα στο πρόσωπο, ξαπλώστε και το επόμενο πρωί ξεπλυθείτε με ζεστό νερό. Για όσες έχετε σπυράκια, μπορείτε να τα ταμπονάρετε με οδοντόπαστα ή με μια αλοιφή από κανέλα και μέλι. Αν έχετε ξηρό δέρμα, προσθέστε στο χυμό λεμονιού 3 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο και 3 κουταλάκια γλυκού αμυγδαλέλαιο. Και για βελούδινα χείλη, μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε βάλσαμο (lip balm). 

 

3. Μάτια 

Τα μάτια είναι το πρώτο πράγμα που φανερώνει το πόσο καλά έχετε κοιμηθεί και ξεκουραστεί! Για να αποφύγετε λοιπόν το πρήξιμο και τους μαύρους κύκλους, μην ξεχάσετε να τους κάνετε ένα πολύ απαλό σύντομο μασάζ με μια κρέμα ματιών. Το μασάζ τονώνει την κυκλοφορία και συμβάλλει στην απομάκρυνση των επιπλέον υγρών. Ένα άλλο tip είναι η μάσκα ύπνου η οποία εξασφαλίζει απόλυτο σκοτάδι, και έτσι βελτιώνει την ξεκούραση και ενισχύει τη φυσική παραγωγή μελατονίνης και σεροτονίνης. Αν συνηθίζετε να κοιμάστε για λίγο κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορείτε να ξεκουράστε τα μάτια σας τοποθετώντας μια φέτα αγγουριού πάνω σε κάθε βλέφαρο, ενώ μια φέτα ωμής πατάτας μειώνει τους μαύρους κύκλους. Επιπλέον κυκλοφορούν στο εμπόριο ειδικές μάσκες σιλικόνης που τις διατηρείτε στο ψυγείο και η εφαρμογή τους επάνω στα μάτια σας θα τα κάνει να φαίνονται πιο ξεκούραστα, μιας και η κρύα υφή τους ελαττώνει το πρήξιμο και βελτιώνει το κουρασμένο βλέμμα.

 

4. Χέρια και Νύχια 

Πολλές γυναίκες συνηθίζουν να επικεντρώνουν την βραδινή περιποίηση στο πρόσωπο, αμελώντας τα χέρια τους τα οποία καταλήγουν να φαίνονται άγρια και τραχιά από τις δουλειές. Και όμως η λύση είναι εύκολη και απλή, ενώ η διαδικασία είναι ίδια με το πρόσωπο, δηλαδή πρώτα απολέπιση και έπειτα μια γενναία δόση ενυδατικής κρέμας. Φορέστε ένα ζευγάρι βαμβακερά γάντια για να εγκλωβίσετε την υγρασία, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάτε να ενυδατώνετε τα επωνύχια (πετσάκια) για να αποφεύγετε τις παρανυχίδες. Τρίψτε πρώτα την επιδερμίδα με μέλι, ζάχαρη και λίγο νερό για να αφαιρέσετε τα ξηρά επωνύχια. Έπειτα κάντε μασάζ με ειδικό καταπραϋντικό λάδι και απλώστε την ενυδατική κρέμα σας. Η ίδια διαδικασία μπορεί να εφαρμοστεί και στα πόδια σας. Το πρωί, βγάλτε τα γάντια και τα χέρια σας θα είναι απαλά σα μετάξι!

 

5. Σώμα 

Η απολέπιση κι εδώ κάνει θαύματα! Χρησιμοποιήστε μια βούρτσα σπα ή ένα φυτικό σφουγγάρι (λούφα) και τρίψτε απαλά τα άνω και κάτω άκρα με απαλές κινήσεις από έξω προς τα μέσα. Μην ξεχάσετε μετά την απολέπιση να χρησιμοποιήσετε μια καλή ενυδατική κρέμα, γιατί το δέρμα διψά για υγρασία! Εναλλακτικά, βγείτε από το μπάνιο και χωρίς να σκουπιστείτε, απλώστε ένα μείγμα που μπορείτε να έχετε ετοιμάσει χρησιμοποιώντας ένα λάδι βάσης(αμυγδαλέλαιο, jojoba, ελαιόλαδο κλπ) μαζί με λίγες σταγόνες από ένα αιθέριο έλαιο της προτίμησής, όπως λάδι τριαντάφυλλου ή λεβάντας, για έξτρα θρέψη, ενυδάτωση και επανόρθωση του δέρματος.

 

6. Πόδια 

Τα πόδια αποτελούν τους στυλοβάτες του ανθρώπινου κορμού και μοιραία επιβαρύνονται καθημερινά από την ορθοστασία και την πολύωρη κούραση. Για να αισθανθείτε το «βάρος να φεύγει από τα πόδια σας», αρκεί να τα μουλιάστε για πέντε λεπτά σε ζεστό νερό που περιέχει άλατα Epsom (θειικού μαγνησίου). Με ειδικά γάντια απολέπισης ή μια ελαφρόπετρα απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα. Απλώστε άφθονη ποσότητα κρέμας για βαθιά ενυδάτωση σε συνδυασμό με λίγο μινθέλαιο και φορέστε βαμβακερές κάλτσες.

Αυτές οι απλές τεχνικές όμως που αναφέραμε πρέπει να λειτουργήσουν συνδυαστικά για να πετύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα. Για να βοηθήσετε λοιπόν τη διαδικασία επανόρθωσης του σώματος, πρέπει να την συνδυάσετε με μια ήρεμη ανάπαυλα πριν τον ύπνο: αποφύγετε τη δουλειά και τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών μία ώρα πριν τον ύπνο, καθώς και την κατανάλωση ροφημάτων με καφεΐνη τουλάχιστον έξι ώρες πριν τον ύπνο. Ακούστε λίγη χαλαρωτική μουσική πριν κοιμηθείτε και διαβάστε ένα ευχάριστο ή διασκεδαστικό βιβλίο που θα σας εξασφαλίσει «όνειρα γλυκά».

 

Joomla! meta tags