• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

4 Μύθοι για τη γυμναστική .. Τι είναι αλήθεια και τι ψέματα;

Αμέτρητες είναι οι θεωρίες που ακούμε καθημερινά για το ποιος είναι ο πιο σωστός τρόπος εκγύμνασης, με αποτέλεσμα να πέφτουμε πολύ συχνά σε σφάλματα, ακολουθώντας εικασίες που τελικά αποδεικνύονται απλοί «μύθοι»! Ας απομυθοποιήσουμε λοιπόν τους κυριότερους από αυτούς:

 

 

Μύθος 1: Όσο περισσότερες ώρες γυμνάζεσαι τόσο πιο πολλά κιλά θα χάσεις:


Ο πρώτος από τους κλασικούς μύθους. Τα πάντα θέλουν μέτρο. Το σώμα μας χρειάζεται τη γυμναστική αλλά σε λογικά πλαίσια. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που συνήθιζαν να ασκούνται υπερβολικές ώρες , απελευθέρωναν ορμόνες άγχους όπως η αδρεναλίνη, οι οποίες το μόνο που καταφέρνουν είναι να καταστρέψουν το μυϊκό ιστό. Μην ξεχνάτε λοιπόν ότι ο οργανισμός σας χρειάζεται και ξεκούραση.


Μύθος 2: Τα κορίτσια δεν πρέπει να κάνουν ελεύθερα βάρη:


Το γεγονός ότι βλέπετε μονίμως άντρες στα ελεύθερα βάρη δε σημαίνει ότι εσείς απαγορεύεται να πλησιάσετε! Μην κάνετε το λάθος και πιστέψετε ότι τα βάρη είναι μόνο για αυτούς που ασχολούνται με το bodybuilding. Παράλληλα με την αερόβια άσκηση, θα πρέπει να δίνετε βάση και στη μυϊκή ενδυνάμωση. Αν θέλετε να καίτε extra θερμίδες και να γραμμώσετε παράλληλα τότε πάρτε βαράκια με λίγα κιλά (1,50-2,00 kgr) και κάντε πολλές επαναλήψεις. Αν φυσικά επιθυμείτε να αυξήσετε τον όγκο σας, τότε χρησιμοποιήστε περισσότερα κιλά και κάντε λιγότερες επαναλήψεις

 

 


Μύθος 3: Για να παραμένω αδύνατη αρκεί να κάνω μόνο αερόβια άσκηση:


Είναι η κλασική πεποίθηση πολλών που πιστεύουν ότι με το να κάθονται με τις ώρες πάνω σε ένα ποδήλατο ή διάδρομο αρκεί για να έχουν κορμάρα. Αυτό φυσικά είναι παράλογο! Για να έχετε κορμί που θα το ζήλευαν πολλές (και πολλοί!) θα πρέπει να είσαστε πιστές στη σωστή διατροφή. Ξεχάστε γλυκά, τηγανιτά και τυποποιημένα φαγητά. Μάθετε να τρώτε λαχανικά και φρούτα και φυσικά πίνετε πολύ νερό. Επιπροσθέτως, εμπλουτίστε το πρόγραμμά σας. Ακολουθήστε ομαδικά προγράμματα στο γυμναστήριο, κάντε pilates, yoga, zumba και δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται!

Μύθος 4: Οι ασκήσεις κοιλιακών αρκούν για να έχω επίπεδη κοιλιά:

Αυτός και αν είναι τεράστιος μύθος! Η περιοχή της κοιλιάς θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Πέραν της γυμναστικής χρειάζεται να ακολουθείτε μια σωστή διατροφή. Επιλέξτε τροφές χαμηλές σε θερμίδες και λιπαρά, που όμως δεν στερούνται της απαραίτητης για τον οργανισμό μας πρωτεΐνης.

 

Ποιες είναι αυτές? Διαβάστε τις στο άρθρο μας :  

http://www.labellissima.gr/index.php/diatrofi-mmenu/fitness-tips-mmenu/230-high-protein-food

Joomla! meta tags