• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Απρόσμενες υγιεινές συνήθειες που βλάπτουν!

Πιστεύετε ότι αν βουρτσίζετε τα δόντια σας συχνά, απολυμαίνετε συνέχεια τα χέρια σας ή πίνετε εμφιαλωμένο νερό κάνετε καλό στην υγεία σας; Μάλλον συμβαίνει το αντίθετο, μιας και αρκετές «υγιεινές» συνήθειες που κάνετε με σκοπό να ωφελήσετε την υγεία σας , θα σας οδηγήσουν σε αντίθετα αποτελέσματα! Ας γνωρίσουμε όμως μερικές από αυτές:

 

 
Η συχνή χρήση απολυμαντικού χεριών

Εάν χρησιμοποιείτε απολυμαντικό χεριών κάθε φορά που έρχεστε σε επαφή με τον έξω κόσμο, καλό θα είναι να κάνετε μια μικρή παύση. Εκτός αν εργάζεστε σε ένα περιβάλλον όπου η αποστείρωση είναι επιτακτική, όπως ένα νοσοκομείο , στις υπόλοιπες περιπτώσεις το σαπούνι και το νερό λειτουργούν μια χαρά!  Όταν βέβαια δεν έχετε πρόσβαση σ’αυτά , τα ειδικά gel που απολυμαίνουν τα χέρια μπορούν  να βοηθήσουν , αλλά με φειδώ και προσοχή στην ετικέτα! Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι απολυμαντικά που περιέχουν την ουσία triclosan μπορεί να αυξήσουν τις άμυνες των ιών και των βακτηρίων απέναντι στα αντιβιοτικά φάρμακα . Αυτό ισχύει και για τα  αντιβακτηριδιακά σαπούνια χεριών  τα οποία περιέχουν triclosan . Αντ 'αυτού, πρέπει να επιλέγουμε τα εμπορικά σήματα εκείνα τα οποία αναφέρουν ότι τα προϊόντα τους περιέχουν τουλάχιστον  55 % αλκοόλ , ικανό ποσοστό για να σκοτώσει το 98% των βακτηρίων κατά την επαφή .

Το βούρτσισμα των δοντιών μετά από κάθε γεύμα


Το βούρτσισμα αμέσως μετά από κάθε γεύμα μπορεί να σας φαίνεται σαν μια καλή ιδέα για να διατηρείτε τα δόντια σας υγιή , αλλά η υπερβολή μπορεί να φέρει αντίθετα αποτελέσματα. Αν βουρτσίσετε τα δόντια σας – ειδικά μέσα στα επόμενα 15 με 20 λεπτά από τη στιγμή που τελείωσε το γεύμα σας- μπορεί να διαβρώσει τα δόντια σας, ωθώντας τα οξέα βαθύτερα κάτω από το στρώμα του σμάλτου. Αυτό που συμβαίνει είναι πως μετά την κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων με λιπαρά και οξέα, το να πλύνουμε κατευθείαν τα δόντια μας έχει ως αποτέλεσμα να τα ωθήσουμε ακόμη πιο βαθιά, διαβρώνοντας τη οδοντίνη και την αδαμαντίνη καθώς τα λιπαρά τρόφιμα και τα σάκχαρα αποδυναμώνουν προσωρινά το προστατευτικό σμάλτο των δοντιών. Όταν λοιπόν καθαρίζουμε τα δόντια μας αμέσως μετά από κάθε γεύμα στην πραγματικότητα αυτό που πετυχαίνουμε είναι να απομακρύνουμε το φυσικό σμάλτο των δοντιών. Για να απομακρύνετε οποιαδήποτε υπολείμματα τροφίμων που παραμένουν μετά το φαγητό, απλά ξεπλύνετε το στόμα σας με νερό και αφήστε το βούρτσισμα μόνο το πρωί και το βράδυ . Όταν χρησιμοποιείτε την οδοντόβουρτσα, φροντίστε να κάνετε  κυκλικές  κινήσεις . Αυτό θα βελτιώσει τις πιθανότητες αφαίρεσης  επιβλαβών βακτηρίων μεταξύ των ούλων και των δοντιών . Από την άλλη πλευρά το βούρτσισμα με κινήσεις «εμπρός και πίσω» ή «πάνω και κάτω» , μπορεί να αφήσει πίσω επιβλαβή βακτήρια , προκαλώντας ασθένειες  των ούλων , ενώ παράλληλα,  εφαρμόζοντας υπερβολική πίεση μπορεί να οδηγήσει σε υποχώρηση των ούλων .

Η παράλειψη γευμάτων


Πολλοί άνθρωποι έχουν τη συνήθεια να πιστεύουν ότι παραλείποντας γεύματα(όπως πρωινό ή δεκατιανό), εξοικονομούν θερμίδες και οδηγούνται στην απώλεια βάρους. Δυστυχώς η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική. Όταν δεν τρώτε πρωινό ή ένα από τα γεύματά σας, αναπτύσσετε το αίσθημα της στέρησης και της ευερεθιστότητας που μπορεί να σας οδηγήσουν στην υπερκατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στην ημέρα. Μια πιο έξυπνη προσέγγιση για τη σωστή διατροφή, είναι να λαμβάνετε πρωτεϊνούχα γεύματα και σνακ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ικανά να σας κρατήσουν ικανοποιημένους και γεμάτους ενέργεια όλη την ημέρα , έτσι ώστε όταν έρθει το βραδάκι δεν θα έχετε την επιθυμία να γεμίσετε το πιάτο σας με λιπαρά και βλαβερά πιάτα προσπαθώντας να αναπληρώσετε τη χαμένη ενέργεια της ημέρας.

Πίνοντας μόνο εμφιαλωμένο νερό

Νομίζετε ότι αν καταναλώνετε μόνο εμφιαλωμένο νερό, αποφεύγοντας το νερό της βρύσης, κάνετε καλό στον οργανισμό σας; Δυστυχώς η αλήθεια είναι διαφορετική. Το εμφιαλωμένο νερό δεν περιέχει φθόριο και οι περισσότεροι ενήλικες πάσχουν από φθοριούχο ανεπάρκεια, η οποία οδηγεί στη φθορά των δοντιών. Αντ 'αυτού, τοποθετήστε στη βρύση σας ένα καλό σύστημα φιλτραρίσματος που θα κρατήσει το νερό σας απαλλαγμένο από ακαθαρσίες και γευτείτε το άφοβα!

 
Να κάνετε μόνο ασκήσεις cardio στην προπόνηση

Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος είναι, εκτός από τη σωστή διατροφή και η φυσική άσκηση. Αν όμως επιμένετε να κάνετε στο γυμναστήριό σας μόνοκαρδιοαναπνευστική  (cardiο) προπόνηση, το σώμα σας θα συνηθίσει στη ρουτίνα αυτή και ως αποτέλεσμα θα αρχίσει να καίει λιγότερο λίπος. Το ιδανικότερο είναι μια κυκλική προπόνηση με αερόβιες ασκήσεις μαζί με ενδυνάμωσης, με λίγη ξεκούραση μεταξύ των κινήσεων, προκειμένου να εξασφαλίσετε ότι θα κάψετε περισσότερες θερμίδες.

 

  

 

Κατανάλωση συμπληρωμάτων διατροφής


Οι άνθρωποι συχνά λαμβάνουν συμπληρώματα διατροφής χωρίς τη συναίσθηση ότι  τα χρειάζονται πραγματικά. Δεδομένου ότι πολλά τρόφιμα σήμερα είναι  εμπλουτισμένα με τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα, δεν δημιουργούν στον οργανισμό μας σημαντικές διατροφικές ελλείψεις. Αντίθετα, υπάρχουν σοβαρές παρενέργειες από απρόσεκτη πρόσληψη χαπιών: Η βιταμίνη Α σε μεγάλες δόσεις είναι τοξική για το έμβρυο, η βιταμίνη C σε μεγάλες ποσότητες προκαλεί γαστρεντερικά προβλήματα, ιδιαίτερα όταν έρχεται σε επαφή με αντιδιαβητικά φάρμακα και η υπερβολική λήψη της βιταμίνης Β6 προκαλεί βλάβη των νεύρων. Η κατανάλωση τροφίμων, αντί της λήψης συμπληρωμάτων, θα πρέπει να είναι ο κύριος τρόπος για να εκπληρώσετε τις διατροφικές σας ανάγκες και να προσφέρετε τα μέγιστα οφέλη για την υγεία σας. Αν διαπιστώσετε ότι θα πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση π.χ του Ασβεστίου, δοκιμάστε να προσθέσετε τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο στη διατροφή σας, όπως μια σαλάτα σπανάκι ή ένα ποτήρι άπαχο γάλα.

 

Joomla! meta tags