• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Πάμε θάλασσα; Γνωρίστε ποιες τροφές πρέπει να αποφύγετε λίγη ώρα πριν!

Μπορεί να νομίζετε πως έχετε προετοιμαστεί κατάλληλα για το πρώτο σας μπάνιο στη θάλασσα, έχετε κάνει τη σωστή διατροφή, έχετε τρέξει και ιδρώσει στα απανταχού γυμναστήρια, αλλά την τελευταία στιγμή νιώθετε ένα ενοχλητικό πρήξιμο ή φούσκωμα, ικανό να σας χαλάσει τη διάθεση.

 

Στην περίπτωση αυτή, καλό είναι να γνωρίζετε τις τροφές εκείνες που μπορεί να σας προκαλέσουν αυτό το δυσάρεστο συναίσθημα και να τις αποφύγετε!

 

Αναψυκτικά με ανθρακικό
Πιστεύετε πως έχοντας βγάλει από τη ζωή σας τα απανταχού αναψυκτικά με ζάχαρη, ότι έχετε γλυτώσει από τις περιττές θερμίδες και το ενοχλητικό φούσκωμα, η αλήθεια όμως είναι διαφορετική : Όλα τα ανθρακούχα αναψυκτικά, ακόμα και το μεταλλικό νερό μπορεί να σας κάνει να δείχνετε φουσκωμένες. Η ιδανικότερη λύση για την καταπολέμηση της δίψας παραμένει το απλό νεράκι, αλλά και το παγωμένο τσάι(χωρίς ζάχαρη φυσικά!)

 

 Αλάτι
Ο βασικός και κύριος ένοχος κατακράτησης υγρών στο σώμα σας! Δεν αρκεί όμως να αποφύγετε να βάλετε αλάτι στο φαγητό σας, αλλά θα πρέπει να προσέξετε και τις τροφές που το περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες, όπως τα τυριά και τα δημητριακά.

 

Λαχανικά
Μπορεί να είναι ιδανικά για απώλεια βάρους, γεμάτα βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, ορισμένα όμως από αυτά, όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο επίσης δημιουργούν πρήξιμο και φούσκωμα, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε ένα σύνθετο σάκχαρο, ονόματι ραφινόζη.

 

Τσίχλες
Φαίνονται αθώες, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι μπορούν να κάνουν την περιοχή της κοιλιάς να πρηστεί, αφού, μασώντας τις, εισάγουμε στον οργανισμό μας μεγάλες ποσότητες αέρα.

 

Ποτά με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη
Πολλοί συνδυάζουν τη μέρα τους στην παραλία πίνοντας mojito και piña colada, αλλά η δυστυχώς η ζάχαρη που περιέχουν δεν βοηθάει τον σκοπό τους! Τα υψηλά επίπεδα φρουκτόζης και ζάχαρης εκτός ότι επιβαρύνουν τον οργανισμό με υπερβολικές θερμίδες, διευκολύνουν και την δημιουργία πρηξίματος.

 

Γαλακτοκομικά
Αν έχετε δυσανεξία στην λακτόζη, αποφύγετέ τα αυστηρά, πριν την εξόρμησή σας στην παραλία.

 

Joomla! meta tags