• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Ξυπνήστε από τη «χειμερία νάρκη» του χειμώνα!

Άνοιξη… Η καλύτερη εποχή του χρόνου, όχι μόνο για τη διάθεσή σας αλλά και.. για τη σιλουέτα σας! Με την άνοδο της θερμοκρασίας, αυξάνεται η όρεξη για φυσική δραστηριότητα, για κατανάλωση πληθώρας φρούτων και λαχανικών που ευδοκιμούν αυτήν την περίοδο, ενώ αποτελεί παράλληλα την πιο κατάλληλη εποχή για την επίτευξη στόχων που αφορούν το σωματικό βάρος και τη φυσική σας κατάσταση.

 

 

Ανακαλύψτε ξανά το μπαλκόνι σας!

Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε με αισιοδοξία ένα όμορφο ανοιξιάτικο πρωινό; Μα φυσικά με ένα καλό πρωινό που ιδανικά θα μπορείτε να το απολαύσετε στο μπαλκόνι σας!

Με τα φρούτα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους τέτοια εποχή μπορείτε να έχετε ένα υπέροχο, πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά πρώτο γεύμα, αλλά χωρίς περιττές θερμίδες. Μην ξεχνάτε να έχει οπωσδήποτε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, φυτικές ίνες (από τα φρούτα, αλλά και τα δημητριακά ολικής άλεσης) και μέλι...
 
Tip:  Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τα έτοιμα δημητριακά με δημητριακά που χρειάζονται βράσιμο για να τα καταναλώσετε, όπως βρώμη, κρέμα ρυζιού κτλ. Σύμφωνα με έρευνα τα "ζεστά" δημητριακά έχουν μόλις 300 θερμίδες ανά 500γρ., ενώ τα έτοιμα συσκευασμένα μπορούν να φτάσουν και τις 2.000 θερμίδες για την ίδια ποσότητα! Τα δημητριακά αυτά θα τα βρείτε σε μεγάλα super markets και καταστήματα με βιολογικά προϊόντα.

Βγείτε στον ήλιο και.. μαζέψτε Βιταμίνη D!
Με τον ήλιο να κάνει δειλά δειλά την εμφάνισή του σε καθημερινή πλέον βάση, ήρθε η ώρα να αναπληρώσετε την πολύτιμη βιταμίνη D. Η ευεργετική αυτή βιταμίνη παράγεται στον οργανισμό μετά από έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, ενώ βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού, την ανάπτυξη γερών δοντιών και οστών και φυσικά στην άνοδο της διάθεσης!

Και όλοι ξέρουμε βέβαια πόσο σημαντική είναι η καλή διάθεση στην προσπάθεια να χάσουμε τα παραπανίσια κιλά, αλλά και στην υγεία μας!

Tip: Ο ήλιος μπορεί να προσφέρει την βιταμίνη D, δεν παύει όμως να είναι επικίνδυνος εάν δεν είσαστε προσεκτικοί. Γι’αυτό, βάλτε στην τσάντα σας αντηλιακό σώματος και προσώπου για να προστατέψετε την επιδερμίδα σας, μια κίνηση που ούτως η άλλως θα πρέπει να το κάνετε ακόμη και το Χειμώνα!

Πανδαισία φρούτων και λαχανικών!
Ένα πλήθος επιλογών κάνει την εμφάνισή του με τον ερχομό της Άνοιξης, με χορταστικές σαλάτες, πολύχρωμα φρούτα, δροσιστικά συνοδευτικά ή ακόμη και αντιοξειδωτικά ποτά,  αποτελώντας τους φυσικούς σας σύμμαχους στη θωράκιση της υγείας σας αλλά και σημαντική βοήθεια στην απώλεια βάρους.

Η αντικατάσταση του δεκατιανού και απογευματινού γεύματος με φρούτα και λαχανικά, αλλά και ο εμπλουτισμός των τριών κύριων γευμάτων με αυτά, βοηθά στη ρύθμιση της λειτουργίας του εντέρου και την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος.


Tα λαχανικά της Άνοιξης:
Στην κατηγορία των λαχανικών που βρίσκουμε τους ανοιξιάτικους μήνες είναι το μαρούλι, τα σπαράγγια, το μπρόκολο, τα παντζάρια, το λάχανο, το καρότο, το σπανάκι, τα πράσα, ο αρακάς, τα φασολάκια, τα κολοκυθάκια και πολλά άλλα.

Tip: Καταναλώστε τη σαλάτα σας πριν το φαγητό! Έρευνες έδειξαν πως κάθε φορά που τρώτε τη σαλάτα σας πριν το κυρίως γεύμα σας, μειώνετε τις θερμίδες που παίρνετε από το γεύμα συνολικά κατά 12%. Προσοχή όμως... Η σαλάτα πρέπει να είναι απλή, χωρίς παχυντικά dressing, αλλά με ελαιόλαδο, λεμόνι ή ξίδι και μυρωδικά!

Τα φρούτα της Άνοιξης:
Στην κατηγορία των ανοιξιάτικων φρούτων είναι οι φράουλες, τα βατόμουρα, τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, τα κεράσια και τα βερίκοκα.
Ιδιαίτερη προσοχή δώστε στη φράουλα! Αποτελεί την κόκκινη δύναμη στο αδυνάτισμα. Εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης Α, αντιοξειδωτικών και βιταμίνης Β6. Οι φράουλες επίσης περιέχουν ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο και πληθώρα άλλων συστατικών. Παράλληλα αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για όσους θέλουν να χάσουν βάρος και να προετοιμαστούν για το καλοκαίρι, διότι είναι ιδιαίτερα φτωχές σε θερμίδες, καθώς 100gr περιέχουν μόλις 30kcals.

Tip: Η Άνοιξη σας καλεί να βγείτε εκεί έξω... Ποτάκι; Τι θα επιλέξετε; Μα φυσικά ένα cocktail γεμάτο από τα φρούτα της εποχής! Με όσο το δυνατόν περισσότερο χυμό φρέσκων φρούτων και όσο λιγότερη ζάχαρη γίνεται.

 

Πάρτε.. τα βουνά!
Ιδανική εποχή για να πάρετε τα βουνά, τις θάλασσες, τις πλατείες και τα πάρκα και να ξεπιαστείτε λίγο! Περπάτημα στη γειτονιά, ποδήλατο στο κέντρο της πόλης, τρέξιμο στο πάρκο... Εσείς αποφασίζετε!
Όλες οι δραστηριότητες που μπορούν να τονώσουν τους μύες και τα μεταβολισμό σας, βοηθούν σημαντικά στην απώλεια βάρους. Γι’αυτό, εκμεταλλευτείτε τον ήλιο και επιδοθείτε στην αγαπημένη σας φυσική δραστηριότητα!

Joomla! meta tags