• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Τρώμε φρούτα-ξέρουμε να τα τρώμε σωστά;

Όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές ιδιότητες που έχουν τα φρούτα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και για μια ισορροπημένη διατροφή, αλλά πόσο καλά ξέρουμε να τα καταναλώνουμε για να επωφελούμαστε στο έπακρο από τα ωφέλιμα θρεπτικά, αντιοξειδωτικά αλλά και αντιγηραντικά συστατικά που περιέχουν;

 

Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να προσέξουμε για να έχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα!

 

  • Πρέπει αρχικά να γνωρίζουμε ότι όλα τα φρούτα δεν είναι ίδια! Αυτό σημαίνει  ότι το κάθε φρούτο περιέχει διαφορετική ποσότητα θρεπτικών συστατικών, ενώ αφομοιώνεται από τον οργανισμό με διαφορετικό ρυθμό. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν είναι το ίδιο να φάμε ένα πιάτο μήλα, με ένα πιάτο πεπόνι, ή σταφύλι  κλπ. Κατά βάση, να θυμάστε ότι τα φρούτα που έχουν σκούρο χρώμα έχουν πιο ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και λιγότερα σάκχαρα.
  • «Παν μέτρον άριστον»..Το γεγονός ότι τα φρούτα είναι υγιεινά, δε σημαίνει ότι μπορούμε να τα καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες. Κατά μέσο όρο, δύο φλιτζάνια φρούτα την ημέρα είναι αρκετά, ανάλογα βέβαια με την ηλικία και τη φυσική κατάσταση.
  • Πολύ συχνά καταναλώνουμε τα φρούτα χωρίς τη φλούδα τους. Αυτό, όμως, έχει ως αποτέλεσμα να χάνουμε πολύτιμα συστατικά και βιταμίνες. Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση των φρούτων μαζί με τη φλούδα τους, δρα ουσιαστικά στη μείωση της παχυσαρκίας και συμβάλλει στην καταπολέμηση σοβαρών ασθενειών. Πολύ προσοχή, βέβαια, χρειάζεται στο πλύσιμο των φρούτων για την απομάκρυνση τυχόν καταλοίπων από φυτοφάρμακα.
  • Είναι πολύ σημαντικό το φρούτο, όταν το καταναλώνουμε, να συνοδεύεται από μια πηγή πρωτεϊνης, έτσι ώστε να επιτευχθεί η ισορροπία του σακχάρου στο αίμα. Για παράδειγμα, ένα κομμάτι τυρί, μαζί με το φρούτο της επιλογής σας, αποτελεί τον καλύτερο συνδυασμό που θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
  • Ένα άλλο συχνό λάθος που κάνουμε, είναι να επιλέγουμε να καταναλώνουμε φρούτα, σε μορφή χυμού. Με αυτόν τον τρόπο, όμως, χάνουμε κάποια σημαντική ποσότητα των θρεπτικών συστατικών και επιπλέον, μπορούμε να χάσουμε το μέτρο και να καταλήξουμε με παραπανίσια κιλά!

Τα βιολογικά φρούτα μπορεί να είναι πιο ακριβά, αλλά στην πράξη, είναι και πιο υγιεινά! Αν όμως το «βαλάντιό» σας δεν αντέχει την αγορά μόνο βιολογικών φρούτων, διαλέξτε τουλάχιστον να προμηθεύεστε αυτά που συνήθως ενοχοποιούνται για υψηλό επίπεδο φυτοφαρμάκων.

Joomla! meta tags