• Μέλι & Κανέλα: Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!
  • Βάλτε το "φυτό της αθανασίας" στη ζωή σας
  • Λεμονόνερο: Θωρακίστε τον οργανισμό σας με το ισχυρότερο «φυσικό» όπλο
  • Μανιτάρια : Οι μυστικοί «μαγικοί» λιποδιαλύτες
  • Αλάτι Ιμαλαΐων : Ένας πανίσχυρος θησαυρός στο πιάτο μας!
  • Μυρωδιές που .. θεραπεύουν!
  • Η νέα μανία του CrossFit ήρθε και ...σαρώνει!
  • Κανέλα .. Το μπαχαρικό της ομορφιάς
  • Μισοάδειο Vs Μισοάδειο… Εσείς διαλέγετε!
  • Επικίνδυνες τροφές για τους μικρούς μας φίλους
  • Ρόδι : 12+1 λόγοι για να το λατρέψετε!
  • 10 εύκολα tips για να απαλλαγείτε από τον εθισμό στη ζάχαρη
  • Λεβάντα: Αρωματική και ιαματική
  • Προσοχή στις «ένοχες» σαλάτες!
  • Μπαχαρικά-προστάτες της υγείας μας
  • Βότκα : Μην τη πιείτε.. χρησιμοποιήστε τη!
  • Μαγιονέζα: Το πιο ... νόστιμο καλλυντικό σας!
  • Τα δώρα της φύσης : 11 βότανα για αδυνάτισμα!
  • 6 τροφές που θα σε κάνουν να μοιάζεις Θεά!
  • Μέλι το θαυματουργό!
  • Λάδι ελιάς: Ευλογημένο και.. αρωματικό!
  • 11 Μύθοι για τη σοκολάτα καταρρέουν!

Είναι νόστιμα, υγιεινά και μας επιβαρύνουν μόνο από 1 έως 30 θερμίδες!

low calories saladΑισθανθείτε χορτάτες, χωρίς να υποκύψετε σε δίαιτες .. πείνας, αλλά γεμίζοντας το πιάτο σας με χρώμα, γεύση και ελάχιστες θερμίδες, καταναλώνοντας τρόφιμα όχι μόνο χαμηλά σε θερμιδική αξία, αλλά και πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και ωφέλιμα για τον οργανισμό σας συστατικά. Ποιες είναι όμως αυτές οι τροφές που μας επιβαρύνουν μόνο από 1 έως 30 θερμίδες και ποια είναι η πραγματική τους αξία;

 

 

 

 

Ραπανάκια:  1 θερμίδα το ένα..

Τα ραπανάκια δεν είναι μόνο γνωστά επειδή «ανοίγουν την όρεξη», αλλά αποτελούν και την κατάλληλη επιλογή αν θέλετε να χάσετε μερικά κιλά, ενώ ταυτόχρονα να πάρετε βιταμίνη C, K, B3, B6, B9, ασβέστιο, μαγνήσιο και άλλα πολύτιμα και θρεπτικά στοιχεία. Οι θερμίδες τους περιορίζονται στη… 1 ανά ραπανάκι, ενώ οι φυτικές τους ίνες κάνουν επιπλέον καλό στο αδυνάτισμα, αφού σας κρατούν χορτάτες  για περισσότερη ώρα.

low calories spinachΣπανάκι:  7 θερμίδες ανά φλιτζάνι..

Το σπανάκι παίζει πράγματι σημαντικό ρόλο στο «χτίσιμο» των μυών και της δύναμης. Ταυτόχρονα αποτελεί σημαντική πηγή βιταμίνης Β9 (φυλλικό οξύ) και φυτική πηγή των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ωφελώντας την καρδιά και συμβάλλοντας στη μείωση της πιθανότητας εγκεφαλικού και οστεοπόρωσης. Με ένα φλιτζάνι ωμό σπανάκι την ημέρα, το οποίο μπορείτε να προσθέσετε στη σαλάτα σας με μόνο 7 θερμίδες, θα απολαύσετε τα παραπάνω οφέλη κι ακόμη περισσότερα.

Μαρούλι:  10 θερμίδες ανά φλιτζάνι..

Ταιριάζει ιδιαίτερα στις σαλάτες και στα σάντουιτς, δίνοντάς τους τραγανιστή υφή και γεύση λαχανικού στο λεπτό. Το μαρούλι λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε νερό ανήκει στις ενυδατικές τροφές, ενώ οι θερμίδες του περιορίζονται στις 10 ανά φλιτζάνι. Ταυτόχρονα αποτελεί πηγή βιταμίνης Α, Κ, Β9 και C.

 

Μπρόκολο:  13 θερμίδες ανά κομμάτι..

Το μπρόκολο δεν θα μπορούσε παρά να θεωρηθεί υπερτοφή, μιας και αποτελεί εξαιρετική πηγή ασβεστίου και βιταμίνης C, ειδικά με τις μόλις 13 θερμίδες που αποδίδει ανά κομμάτι. Και το πιο σημαντικό; Σύμφωνα με μελέτη του 2011 που δημοσιεύτηκε στο Molecular Nutrition and Food Research, κάποιες χημικές ουσίες που βρίσκουμε στο μπρόκολο φαίνεται πως στοχεύουν και δρουν απέναντι στα καρκινικά κύτταρα.

 

Μανιτάρια:  15 θερμίδες ανά φλιτζάνι..

Τα μανιτάρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και με την υφή τους που θυμίζει κρέας, μπορούν εύκολα να προστεθούν σε ένα πιάτο αντικαθιστώντας το. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, αποτελώντας ιδανική τροφή για δίαιτα και οι θερμίδες τους αγγίζουν μόλις τις 15 ανά φλιτζάνι ωμών, ψιλοκομμένων μανιταριών.

 

Παρμεζάνα:  20 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας..

Συγκρίνοντάς τη με τα περισσότερα τυριά, η παρμεζάνα έχει περισσότερο ασβέστιο και είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, βοηθώντας σημαντικά στο μεταβολισμό του λίπους. Μπορείτε να την προσθέσετε στη σαλάτα σας, στα ζυμαρικά κλπ  για γεύση και νοστιμιά, έχοντας πάντα υπόψη ότι η μία κουταλιά της σούπας αποδίδει 20 θερμίδες.

 

Ελιές:  25 θερμίδες ανά 5 ελιές..

Απαραίτητο συστατικό της χωριάτικης σαλάτας,  οι ελιές είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και αποτελούν μια καλή δόση μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, ωφελώντας την καρδιά, βελτιώνοντας την κακή και την καλή χοληστερίνη. Επιστρέψτε λοιπόν στο σνακ «ψωμί κι ελιές» φροντίζοντας το ψωμί να είναι ολικής άλεσης και οι ελιές σας να είναι μετρημένες ανάλογα με τις θερμίδες που θέλετε να καταναλώσετε.

 

Καρότα:  30 θερμίδες το ένα..

Ένα από τα πιο βολικά λαχανικά, καθώς μπορείτε να το καταναλώσετε ανά πάσα ώρα και στιγμή, το καρότο μπορείτε να το έχετε μαζί σας και να απολαμβάνετε τη γεύση του σαν σνακ στο γραφείο ή να το προσθέσετε στη σαλάτα και τα φαγητά σας, σαν έξτρα γεύση. Οι θερμίδες του είναι 30 ανά καρότο μέτριου μεγέθους, είναι πλούσιο σε βήτα-καροτίνη που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, βιταμίνες Β1, Β2, Β6, C, Κ και άλλα θρεπτικά συστατικά.

 

Joomla! meta tags